Terminai

1. Atsiėmimas Vilniuje, Kauno g. 1A (Nemokamai)

2. Siuntų terminalai Omniva (paštomatai)

Pristatymo kaina: 3 EUR
Pristatymo laikas: 2-3 d.d.
Papildomas informacija: prekės bus pristatytos į Jūsų nurodytą arba artimiausią Jūsų nurodytam adresui paštomatą. Kai siunta bus paštomate, siuntų terminalo sistema pie tai, Jus informuos sms žinute.

3. Venipak kurjeris

Pristatymo kaina: 6 EUR
Pristatymo laikas: 2-3 d.d.
Papildomas informacija: Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, siuntos nepriimkite ir tai pažymėkite siuntos važtaražtyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, bus laikoma, kad siunta priduota tvarkingai.

4. Siuntimas į užsienį (Prekes į Europos Sąjungos šalis siunčiame registruota siunta per Lietuvos Paštą)
Pristatymo kaina: 15 EUR
Pristatymo laikas: 5-7 d.d.
Papildomas informacija: Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, siuntos nepriimkite ir tai pažymėkite siuntos važtaražtyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, bus laikoma, kad siunta priduota tvarkingai.

5. Kitos šalys

Pristatymo kaina: 20 EUR
Pristatymo laikas: 5-30 d.d.
Papildomas informacija: Pirkėjas yra pats atsakingas sumokėti visus savo šalies importo, muitinės, PVM ir kitus vietos mokesčius taikomus jo šalyje.

Svarbu. Išankstinių užsakymų pristatymas Lietuvoje užtrunka apie 1-2 savaites, Europos Sąjungoje ir kitose pasaulio šalyse siuntimas atitinkamai pailgėja 1-2 savaitėmis. Apie numatomus gamybos ir išsiuntimo terminus būsite informuojami el. paštu.

Prekių pristatymo taisyklės

1. Pirkėjas turi nurodyti teisingus pristatymo duomenis: vardas/pavardė, adresas ir telefono numeris.
2. Prekės įteikiamos užsakymo formoje nurodytam asmeniui. Tuo atveju, kai nurodytas asmuo prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų.
3. Užsakymo formoje Pirkėjas gali nurodyti, kad prekės bus pristatomos kitam Gavėjui. Tokiu atveju Pirkėjas turi nurodyti Gavėjo vardą, pavardę, kontaktinį telefono numerį ir elektroninio pašto adresą.
4. Tais atvejais, kai Pardavėjas neturi pagamintų reikiamų prekių, atliekamas išankstinis užsakymas (pirkimo metu el. parduotuvėje prie užsakymo kieko yra nurodoma, jog tai yra išankstinis užsakymas), kurio gamyba užtrunka aukščiau minėtą terminą. Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių pristatymo terminus.
5 Tuo atveju, kai Pirkėjas ar jo įgaliotas asmuo asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų. Pirkėjas ar Gavėjas, nepriėmęs prekių, už kurias buvo apmokėta išankstiniu apmokėjimu, už pakartotinius susitarimus pristatyti bus papildomai apmokestinamas siuntimas.
6. Prekių pristatymo per kurjerį metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pažymėti siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente ir iškart apie pažeidimus pranešti Pardavėjui el. paštu, jei įmanoma, kartu su siuntos pažeidimo nuotraukomis. Pirkėjui, aukščiau nustatyta tvarka nepranešus apie pažeidimus ir pasirašius siuntos priėmimo dokumentus, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų arba kilo jų atsiradimo metu.
7. Jei Pirkėjas gavo siuntą Omniva paštomatu pažeistoje pakuotėje arba kitaip sugadintą, ne vėliau kaip per 2 dienas turi susisiekti ir atsiųsti pažeistos siuntos nuotraukas el. paštu info@banguota.lt